Kohti uutta alkua

Moi. Nykyään on paljon puhetta siitä, kuinka media on murroksessa ja, ettei kukaan jaksa enää lukea blogeja. Tässä sitä kuitenkin ollaan uuden äärellä. Jännittävää. Inspiroiduin uudistamaan blogini ja antamaan tekohengitystä hiipuvalle blogikulttuurille tällä omalla pienellä panostuksellani.

Media nyt tuntuu olevan aina murroksessa ja mä uskon, etteivät blogit ole menossa minnekään.

Mikäli olet vanha tuttavuus kaikkien näiden vuosien jälkeen, niin hei ja kiva nähdä taas. Jos olet kokonaan uusi täällä niin moi ja tervetuloa lukemaan blogiani. Lisätietoa minusta löydät about-sivulta.

Tulevat postaukset kuvastavat mun persoonaa. Toisinaan heittäydytään uusiin seikkailuihin, mutta välillä on mukava istahtaa alas ja neuloa villasukkia Netflixin pyöriessä taustalla. Sopiva sekoitus vähän kaikkea aina reissaamisesta neuletöihin. Tervetuloa mukaan ja toivottavasti viihdyt!

2 kommenttia

  1. Ihanaa kun oot takasin täällä! Oon lukenut sun blogia monien vuosien ajan ja nyt näiden hiljaisten vuosien aikana oon välillä miettinyt vieläköhän joskus palaat blogin pariin. Välillä oon käynyt kyylämässä sua instassa, että mitä sulle kuuluu :D
    Mun jokaikinen aamu alkaa sillä, että aamukahvia hörppiessä luen blogeja, ja tätä on tapahtunut jo viimeiset 6-7 vuotta. Edelleen joka aamu avaan bloggerin lukulistan ja innolla odotan uusia blogipäivityksiä luettavaksi, joten ainakaan mun innostus blogeja kohtaan ei oo hiipunut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä sitä ollaan pitkän pohdinnan jälkeen ja ihan huippua, että vanhoja tuttuja lukijoita on täällä edelleen :) Musta tuntuu, että olen ihan pihalla blogikulttuurista, kun suurin osa seuraamistani blogeista on lopettanut ja nyt pitäisi taas löytää uusia suosikkeja lukulistalle ja päästä taas kiinni tähän maailmaan :D Mutta tästä se lähtee taas!

      Poista